pátek 25. ledna 2013

Wendy v kuchyni

Proč  Wendy a proč zrovna v kuchyni? Je to vlastně úplně jednoduché. Ač se jmenuji Petra, Wendy je jedno z mých internetových altereg, které ke mě docela stabilně a natrvalo přirostlo. V kuchyni se bude blog nacházet také z jendoho zcela očividného důvodu. Miluju vaření, mám ráda pečení, vyskytování se v kuchyni je mou oblíbenou činností... Co víc dodat?

 

Ráda bych zde uveřejňovala více méně ne-pravidelně výsledky svého snažení, přiznávala chyby, které jsem udělala a podělila se jak o fotky, tak o recepty ozkoušené mou maličkostí a chválené mlsným jazykem mé drahé polovičky :-)

Ano, blog píše každý druhý, a každý druhý z těch druhých má blog o vaření/pečení/jídle, ale to mne neodradilo od svého vlastního. V duchu Julie Powell z mého oblíbeného filmu (jak jinak než o vaření) se chci prostě a jednoduše se světem podělit o svou vášeň. Protože stejně jako ona, když se po dni v práci, který stojí za nic, s hlavou bolavou, postavím do "své" mini kuchyně a začnu vařit, všechny problémy jsou rázem pryč.

Dobře, možná drobné problémy jako spálení, pořezané prsty, zapatlaná plotna... no znáte to, není kouře bez ohýnku. Moje kuchyňka je maličká, momentálně se nachází v jednom podnájmovém bytě, v panelovém domě jednoho nejmenovaného pražského sídliště. Pracovní plocha má asi metr, k dispozici mám celý azenál kuchyňského vybavení (ale na to mačkadlo na brambory a cedník pořád nějak nedošlo), klasický čtyřplotýnkový sporák a elektrickou troubu. 

Nechť hrnce bublají, vítám Vás ve svém kuchařském mini-království. 

Žádné komentáře:

Okomentovat